Wysyłka
Czas realizacji zamówienia wynosi zwykle 1 dzień roboczy (więcej informacji >>> Szybka wysyłka). W przypadku płatności kartą, termin ten liczy się od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji płatniczej.
Jeżeli zamówienie zostanie złożone do godziny 16:30, to staramy się, aby zostało wysłane jeszcze tego samego dnia (dotyczy dni roboczych oraz wysyłki Paczkomatem i Kurierem InPostz usługą przedpłąconą).
Przykład: Zamówienie złożone i opłacone w poniedziałek do godziny 16:30, sposób wysyłki paczkomat lub Kurier InPost. Wysyłamy tego samego dnia roboczego, dlatego paczka powinna dotrzeć do Państwa we wtorek.
Od momentu nadania, termin dostawy zależny jest od wyboru formy dostawy: przesyłka kurierska, paczkomaty.
O szczegółach doręczenia Klient zostanie poinformowany w mailu informującym o wysłaniu zamówienia.
Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki kurierskiej DPD, należy wkleić numer listu przewozowego na stronie: https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke
Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki Paczkomaty, należy wkleić numer listu przewozowego na stronie: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki kurierskiej InPost, należy wkleić numer listu przewozowego na stronie: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki Orlen Paczka, należy wkleić numer listu przewozowego na stronie: https://www.orlenpaczka.pl/sledz-paczke/
Koszty wysyłki wyglądają następująco:
DPD Pickup - 9,99 zł
Orlen Paczka - 9,99 zł
Paczkomat - 11,99 zł
Kurier InPost - 14,99 zł
Kurier Pobranie - 19,99 zł
Zamawiając dostawę do domu, możecie Państwo zapłacić za zamówiony towar gotówką przy odbiorze lub wybrać inną formę płatności:
• przelewem na konto PKO Bank Polski: 68 1020 4027 0000 1002 1797 6313
• płatność w systemie Blue MediaS.A.,
Maksymalny czas realizacji zamówienia do 5 dni od dnia złożenia zamówienia.
W przypadku stwierdzenia naruszenia przesyłki, poluzowanej folii, uszkodzenia taśm firmowych lub innych uszkodzeń przesyłki, kompletność i stan zamówienia w paczce należy niezwłocznie sprawdzić. Jeśli uszkodzenia przesyłki są widoczne z zewnątrz, należy dokonać sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera/pracownika poczty i spisać z nimod razu protokół szkody. Jeśli uszkodzenia przesyłki nie były widoczne z zewnątrz, należy zażądać od kuriera/pracownika poczty spisania protokołu szkody maksymalnie w ciągu 7 dni od dnia jej dostarczenia.
Stan przesyłki dobrze jest udokumentować fotograficznie. Protokół szkody wraz z dokumentacją fotograficzną prosimy przesłać nam niezwłocznie mailowo, wraz z informacją, że przenosicie Państwo na nas wszelkie roszczenia wobec kuriera/Poczty Polskiej z tytułu umowy przewozu – byśmy mogli dochodzić od kuriera/Poczty Polskiej ew. roszczeń z tytułu uszkodzenia przesyłki.
Nie realizujemy zamówień z wysyłką poza granice Polski.
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
Dostępne formy płatności:
- Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
- Płatności online
- BLIK
- Alior Raty
ASATO Sp. z o.o., ul. Głogowska 82 /22, 60-741 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego (akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda W Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy- Krajowego Rejestru Sądowego), kapitał zakładowy 5000,00 zł, KRS 0000993134, NIP 7792544540, REGON 523179876
adres do korespondencji:
App Sklep, ASATO Sp. z o.o., ul. Firmowa 8, 62-023 Robakowo | e-mail: biuro@appsklep.pl
PKO Bank Polski: 68 1020 4027 0000 1002 1797 6313
Życzymy udanych zakupów.