• Jak zwrócić produkt

Dokonując zakupu przez internet zawsze masz prawo do zwrotu produktu.
Na zwrot produktu masz 14 dni kalendarzowych, od momentu wejścia w posiadanie rzeczy.
Przedsiębiorca (sprzedawca) ma 14 dni na oddanie pieniędzy, a konsument 14 dni na odesłanie towaru. Przedsiębiorca może wstrzymać się z dokonaniem wypłaty do momentu otrzymania rzeczy z powrotem.

Czy trzeba uzasadniać chęć zwrotu?
Nie trzeba podawać przyczyn rezygnacji. Możliwość zwrotu nie jest uzależniona od zgody sprzedawcy – jest to jednostronne oświadczenie woli.

Czy mogę zwrócić towar używany?
Towar można odpakować i sprawdzić jego przydatność na takiej samej zasadzie, jak byśmy dokonywali zakupu w sklepie stacjonarnym. Nie można zacząć używać towaru.

Kiedy sprzedawca ma prawo do obniżenia kwoty zwrotu?
Sprzedawca powinien zwrócić konsumentowi pełną kwotę, chyba że nastąpiło zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z nimi w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.

JAK DOKONAĆ ZWROTU NASZEGO PRODUKTU.

W celu odesłania produktu należy kliknąć w poniższy link.

Plik do pobrania >>> ZWROT

Pobrać dokument, uzupełnić wszystkie dane i odesłać wraz z produktem na poniższy adres.
Pamiętaj aby produkt który odsyłasz był dobrze zabezpieczony na czas transportu.

App Sklep
Czarnkowska 17
60-415 Poznań

Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania dokumentu, możesz przepisać go ręcznie lub skorzystać z innego dostępnego wzoru.

WAŻNE: Przed dokonaniem zwrotu, możesz się z nami skontaktować i poinformować nas o swojej decyzji. Może uda nam się znaleźć inne rozwiązanie.

Kontakt do nas.

biuro@appsklep.pl
Tel.: 720 752 801

Pracujemy od poniedziałku do piątku od 10:00 do 16:00.

fb-logo.jpg